Friday 23 March 2012

Result exam ..

Assalamualaikum  !
Aku dah lpas first exam dah .
Result aku tak lah bagus mne . 
Sedih sgt tgk result aku , orang lain semua 9A , 8A , 7A , 6A . 
Aku 5A je . Hmmm, Alhamdulillah . Tapi bagi aku result nie tersgtlah trok . 
Sbb kwn2 smua pandai2 belaka .
Result aku ade 3B , 2C . Oke, aku c 
BAHASA ARAB = 63% and SENI =64% 
Orang smua sibok ckp : "Npe tak mintak markah ??" 
aku malas lah nk merayu2 or wat eva . 
Dah tu je aku mampu buat nk wat mcm mne .
Tapi kawan2 n akak aku kte : Tape, syiera . Nie baru exam first . Nnti try lagi ea .
Oke aku akan try .
Tapi seseorang kwn hendaklah bantu kwn nye . 
Betul tak statement aku nie???
So , korang pelease lah beri tunjuk kat aku nie . 
Cikgu AMARlina kate : Korung jgn nk kedekut ilmu tau . nnti tak berkat . 
And  dye ckp klau kte gagal sekali tak bermakne gagal selamenye . 
Thanks cikgu AMar . Cikgu telah menaikkan semangat saye nk belajar smpai PHD . haha .
Btw, nme cikgu nie AMARLINA . Dye sruh panggil Cikgu Amar je. hehe .
kawan2 pelease tolong sgtsgt bantu aku dlm pelajaran .
klau aku nie termain-main tegur jelah .
InsyaAllah , aku akn terima teguran kamu2 smue . hehe .
Doakan kejayaan aku tau . Cita2 jauh lagi nie . haha . Aku pon akn doakan korung .
Nie budak-budak 9 A's 2012 . InsyaAllah ..
Amiiiiiinnnnn...... 





Sorry, yang tak de gmbar korang tu . Tapi korung ttap kwn aku yg akn dpt 9A's tu .
hehe .
Tapi kte jgn juz cakap je. kte kena usaha gak tau .
Hmm, tak lupe gak kat abang kesayangan aku .
Along ,
 Angah tau kau boleh buat . 
Kau kena tunjuk kat adk kau yg comel nie yang kau boleh dpat 9A+
Chaiiyoook!!! Along . Tapi jangan asyik nk tido je tau kat ostel tu . Awak nk SPM ! 

hehehe . sorry Along . Please !!! along ajar angah sekali tau !!
*aku bkn nk promote abg aku yg tak hensem  nie . Juz nk berpesan dri jauh je .
btw , untung tau ade abang tau . Rase diri mcm dilindungi lah . pergh, ayat pOy0 je.
okelah ... nk out dah . ASsalamualaikum . Sekian .

No comments: