Wednesday, 14 March 2012

Mimpi yg menakutkan .

Assalamulaikum. oke, pasal mimpi . Ni mimpi mlm smlm .
 Aku mimpi aku pindah SMK Seksyen 7 dkt dgn rumah aku tu . 
Oke , aku nangis gle mse mama kte :
 "Kak Ngah , mama nk Kak ngah belajar kat SMK Seksyen 7" . 
Lepas tu , aku msok bilik tros nangis , nangis dan menangis .
Aku tak kluar lansung blek . 
Pergh , hancur gle hati aku tyme tu .
 Rse mcm mama tak nk ank dye blajar je . 
Aku tak tau npe aku tak nk tinggalkan SMK Seksyen 18 HEBAT n berpindah kat SMK Seksyen7 .
Nak kte aku tak de kwn kat situ berlambak2 kwn aku kat situ . 
Maybe faktor sekolah tu trlalu kamcing antara pompuan n laki kot . 
Ending mimpi tu aku akur kate mama n tros pindah meninggalkan kwn2 kat SMK Seksyen 18 HEBAT tu . Setiap kali aku nak g SMK Seksyen 7 tu aku akn menangis .
Siyes, tak sanggup aku nk berpindah dri SMK Seksyen18 HEBAT .
*tapi tyme Form 4 nnti klau dpt twaran pindah KOT .
haha .
The End or my story .
   AKU SAYANG SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SEKSYEN 18 HEBAT .

2 comments:

salisa said...

tak sanggup nak tinggalkan tut tut la uh . hoho =)

syahirah abdul rahman said...

Mne ade lah . Kte tak sanggup nk tinggalkan sklah n akak . hehehe .