Monday, 7 November 2011

Thanks dear .

Hmmmm, boringlah . Lagi beberape hari sekolah nk habis . Pergh, sedih kut . Tak sanggup nak berpisah dgn kawan-kawan aku yang baek+nakal+gedik+ comel +ngade2+ caring+cun2+dan sebagainye ... Perasaan aku sekarang bercampur aduk . Ade sedih nk berpisah+takut x dpt msuk ostel n takut aku terpisah dgn my bestbestfriend in the world+gembira nk cuti pon ade . Macam2lah . yang aku tak tahan pasal kawan . Pergh kawan aku taon nie caring+baek giler . Dye orang tolong aku tyme aku ade masalah . aku murung je or wt muke sedih je dye orang tye . Caring Giler lah . Belajar same2 . Mcm2lah kita bersama je . Dye orang sanggup kawan dengan aku yang nakal+cakap lepas+baek cikit dan lain2. hehe . Thanks for being my friend . Tak lpe jugak kepada kak salisa sofya kerana banyak rapat dgn aku . hehehe . 
Thank a lot to : 
Kak salisa sofya
Anis suraya
Adlin ilyana
Nisha
Atikah
Aqilah hanim
Hazirah
Raudah
Sabrina
Ain 
Faheera
Izzati
Aishah
Seha
sofwa
Arifah
syahirah md zin
Masyitah 
Nina
Amani
dan bdk form 2 blok C . (klau aku tulis banyak sangat lah pulak)



lawatan ..

outing ..
Aku n Kak Salisa ..
Kawad PPIM


Aku juz nk ckp thanks sgt2 jdi kawan aku . Btw, hayatilah lagi 3 hari kita sekolah . So manfaatkan mase kamu lagi 3 hari nie kawan2 . hahaha . bai . chaow . Adk aku dah membebela nak main game nie . (sibukje)
Thank you .

No comments: