Thursday 24 November 2011

HaNgOuT MiDvALLeY ..


Salam . Aku hangout kat midvalley . (23.11.11 Rabu ) hahaha . First tyme kuar dgn kawan+kak senior . Pergh . Best gle+gelabah+segan+seronok+enjoy gle+malu+takot sbb takot hilang n ramai gle laki2 . hahaha . First tyme aku main boling kat mid tu . hahaha . Akak aku n qila yang ajar aku . hehehe . Hari tu aku asyik tersengih je . hahaha . Dri pagi sblom jmpe aqilah lgi aku dah senyum sorang2 . hehehe . Aku dgn akak aku yang habis kan main boling sbb aqilah dgn akak dye g tgk wayang . hahaha . Yang pasti aku kalah 47 je point aku . hahaha . Then, pegi jalan2 dgn akak aku . dye cte mcm2 smbil pengang tangn aku . hahaha . takot aku hilang . So SweeT !! Lepas tu aku tgk wayang dgn akak aku cte TOweR HeISt . Aqilah n akak dye n mak dye pon tgk wayang cte AkU BukAn TomBoy . hehehe . Cte tower heist tu best lah gak . Even ade part yang aku tak faham,  aku wat2 faham je . hikhikhik . Nie gmbar tyme kat mid tu . Even aku dah msok kat Facebook , tpi aku still nk msokkn kat blog aku . hekhekhekhek .
KaK Salisa n KaK Neb
Ske gmbar nie . Nmpak kerek .
Hikhikhik . Kami CoMel .
Alolo, sweetnye !!
Hello ! nie lagi sweet !!!
Tyme kat Masjid HIdayah Sek 18 ..
Hahahaha . Tyme nie tak de org so masjid uh mcm kitaorang yg pnye . hahaha .
hahahaha .
otw blek umah . (muka aku buruk kut )
Dah lah nk off dulu . hahaha . 
Bbaaiii . Salam . Daaaaa~

No comments: